Serviss un atbalsts

Gorenje piedāvā visu savu izstrādājumu Quality Service x gadu garumā. Lūdzu, iepazīstieties ar informāciju, kas sniegta izstrādājumam pievienotajā brošūrā ar nosaukumu “Kvalitatīvs serviss”.

Tas parāda mūsu pārliecību par savu tehnoloģiju un izcilo izstrādājumu kvalitāti, ko Gorenje ir pierādījis jau vairāk nekā 60 gadus. Mūs vada kvalitāte. To mēs garantējam!

Service commitment by Gorenje

Mums uzņēmumā Gorenje galvenā prioritāte ir nodrošināt saviem klientiem augstākās kvalitātes servisu. Mēs esam apņēmušies padarīt jūsu pieredzi maksimāli patīkamu un apzināmies, ka izcilas kvalitātes reputācija ir jāpelna katru dienu. Tādēļ mēs esam apņēmušies nodrošināt turpmāk aprakstīto klientu apkalpošanas līmeni:

  • Mēs pastāvīgi apmācām visu uzņēmuma un uzņēmējdarbības partneru personālu, lai vienmēr nodrošinātu izcilu un profesionālu klientu servisu.
  • Esam izveidojuši Ziemeļvalstu kontaktu un atbalsta centru, kas piedāvā nacionālu pārklājumu.
  • Mēs piedāvājam tehniskas konsultācijas un atbalstu, ko sniedz pieredzējis un zinošs personāls.
  • Mēs ņemsim savās rokās jebkuras problēmas, kas jums var rasties, risināšanu un apņemamies regulāri informēt jūs par jaunākajām tendencēm.
  • Mēs nekavējoties un kvalificēti atbildēsim uz jūsu tālruņa zvaniemun korespondenci.
  • Ja nepieciešams servisa izsaukums, 24 stundu laikā pēc sākotnējā izsaukuma pieņemšanas viens no mūsu tehniķiem sazināsies ar jums.
  • Mēs centīsimies novērst problēmu jau pirmajā reizē.
  • Mēs izmantojam tikai oriģinālās rezerves daļas.