Gorenje Ora ïto White

Gorenje Ora ïto White Collection: gaismas inspirācija

Simplexity. Vienkāršība un kompleksitāte. Nekā lieka – tikai precīzas līnijas. Vienkāršs dizains, kas jūs pavada ik dienas. Vienkāršas, precīzas līnijas, kas ieskicē nākotnes dizainu, kurā vīzija kļūst par īstenību. Balts. Vai kā dizainers teiktu savā dzimtajā valodā: «Le blanc!»  Šis dizains atstaro visas pasaules gaismu. Tīrība un vienkāršība, kas akcentē katru detaļu. Baltā krāsa šim dizainam piešķir īpašu nozīmi. Krāsa, kas ir visu krāsu apvienojums, noteikti ir vislabākā izvēle. Tādēļ īpašās Gorenje Ora ïto Collection iekārtas ir baltā krāsā. Te nav nekā lieka, visam ir nozīme, lutinot un koķetējot ar gaismu un pieskārienu, kā arī rūpīgi izplānotu efektivitāti. Virtuves baltums katram sniedz neskaitāmas izteiksmes iespējas. Kurš domā krāsās, izvēlēsies baltu fonu. Tikai šāda vide var sniegt garšu un smaržu, realitātes un iztēles bezgalīgu dažādību. Šādā virtuvē ir iespējams sapņot jebkādās krāsās. Ar gaismas maģisko spēku! Iedomājieties krāsas. Izvēlieties balto.

Iedomājieties krāsas. Izvēlieties balto!

Mūsdienās Gorenje, viens no Eiropas vadošajiem sadzīves tehnikas ražotājiem, modernās tehnoloģijas apvieno ar ekskluzīvu, atšķirīgu dizainu un augstu kvalitāti. Ar novatoriskajiem, tehniski perfektajiem, elegantajiem un videi draudzīgajiem produktiem Gorenje cenšas kļūt par pasaulē oriģinālāko, uz dizainu orientēto sadzīves tehnikas radītāju.

Lai mūsdienu patērētājam piedāvātu teicami projektētas, tomēr par saprātīgu cenu pieejamas ierīces, ko var atļauties plašāks patērētāju loks, Gorenje apvienoja pūliņus ar pasaulē pazīstamo jaunākās paaudzes franču dizaineri Ora ïto. Viņa koncepcijas ir futūristiskas un
ierosinošas. Šīs sadarbības rezultātā tapa ultramoderns tehnoloģiski pilnveidotu sadzīves ierīču klāsts – Gorenje Ora ïto kolekcija. Ierīces pieejamas melnā un baltā krāsā.

Ora ïto: harizmātiskais provokators

Aiz Ora ïto zīmola stāv jauns, radošs franču dizaineris, kura provokatīvās idejas ir ļāvušas viņam ātri sasniegt pašas augstākās dizaina pasaules virsotnes. Karjeras sākumā viņš savā tīmekļa vietnē piedāvāja dizaina darbus un idejas virtuāliem produktiem, piešķirot tiem pazīstamu zīmolu nosaukumus. Cilvēki sāka pasūtīt izstrādājumus, kas neeksistēja! Lielie uzņēmumi, piemēram, Louis Vuitton, Nike, Gucci, Swatch, Apple un Levi’s, varēja iesūdzēt tiesā jauno viltvārdi, taču tos tik ļoti iespaidoja viņa veikums, ka ar Ora ïto tika uzsākta sadarbība.

Galerija